wyszukiwanie zaawansowane
» Gwarancja

Gwarancja

Sprzęt oferowany na stronie sklepu internetowego cb-radia.pl objęty jest gwarancją producenta lub dystrybutora  oraz nabywają również Państwo prawa z tytułu rękojmi. 

Okresy gwarancji poza wyjątkami wskazanymi w ofercie produktu wynoszą :

Gwarancja 24 mc dla zakupów konsumenckich 
Gwarancja 12 mc dla zakupów na firmę 


Procedura naprawy gwarancyjnej
Naprawa gwarancyjna realizowana jest bezpłatnie, ponoszą państwo jedynie koszt dostarczenia sprzętu do naszego serwisu, adres podany na karcie gwarancyjnej.    

1) Prosimy przed wysyłką sprzętu  zgłoszenie problemu telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej artursss@artursss.pl 
(czasami zdarza się, że problem z cbradiem jest po stronie ustawień, a nie od strony technicznej)
2) Sprzęt zabezpieczamy na czas wysyłki - zalecamy wysyłać sprzęt w bezpiecznym opakowaniu kartonowym 
3) Do wewnątrz paczki prosimy załączyć kartkę z opisem problemu / usterki + dane teleadresowe z numerem kontaktowym do zwrotu naprawionego sprzętu. 
4) Po naprawie sprzęt wysyłamy na podany adres na koszt serwisu. 
W przypadku dostarczenia sprawnego sprzętu do naprawy - koszt diagnostyki 40 zł + koszta przesyłki zwrotnej ponosi klient, paczka wysyłana jest za pobraniem. 

Procedura naprawy pogwarancyjnej PŁATNEJ 

1) Prosimy przed wysyłką sprzętu  zgłoszenie problemu telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej artursss@artursss.pl 
2) Sprzęt zabezpieczamy na czas wysyłki - zalecamy wysyłać sprzęt w bezpiecznym opakowaniu kartonowym 
3) Do wewnątrz paczki prosimy załączyć kartkę z opisem problemu / usterki + dane teleadresowe z numerem kontaktowym do zwrotu naprawionego sprzętu. 
4) Po naprawie sprzęt wysyłamy na podany adres przesyłką kurierską za pobraniem.

Czas napraw uzależniony jest od obłożenia serwisu( zwykle 1-14 dni roboczych ), pierwszeństwo w naprawach mają sprzęty objęte gwarancją. W wyjątkowych sytuacjach ( brak części lub wysyłka sprzętu za granicę do producenta ) czas naprawy może wydłużyć się do 30 dni roboczych. 


Rękojmia :

Przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej umożliwiają kupującemu, zawierającemu umowę sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową, żądanie nieodpłatnej naprawy rzeczy lub wymiany na nową. Konsument ma takie prawo zawsze, jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową, tzn. jeśli nie ma cech zawartych w opisie produktu lub w jego reklamie i przez to nie nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany.

Dostrzeżoną niezgodność z umową, należy zgłosić sprzedawcy lub producentowi w ciągu dwóch miesięcy od chwili, w której ją zauważyliśmy.

W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres P.H.U. ARTURSSS, ul. Gomulińśkiego 5/37  05-804 Pruszków, kwestionowanego towaru. Pragniemy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.

W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony. 
 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl